SCOPUL
Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la
împrumutați, persoane care beneficiază de produse oferite de Hora Credit IFN S.A. sau potențiali
împrumutați.
MODALITĂȚILE DE ADRESARE A RECLAMAȚIEI
Reclamațiile pot fi înaintate de către
împrumutat în oricare din următoarele modalități:
- Prin poștă sau curier la sediul Hora Credit IFN S.A., Splaiul Unirii, nr. 16, Clădirea
Muntenia, Etaj 2, Sectorul 4, Bucureşti
- Pe adresele de email ale Hora Credit IFN S.A. (info@horacredit.ro)
care pot fi indetificate accesând linkul horacredit.ro/contacts;
- Telefonic la numerele de telefon afișate pe site +40 318 10
10 72 și +40 318 18 18 18
Reclamațiile trebuie să conțină datele de identificare ale împrumutatului (nume, prenume,
codul numeric personal, număr de telefon, adresa de corespondență și/sau adresa de e-mail), obiectul
reclamației (detalii cu privire la activitatea sau produsul reclamat) și/sau orice alte documente
sau informații relevante.
Termenul de soluționare a reclamației, respectiv de transmitere a
răspunsului cu privire la aspectele reclamate este de maxim 30 de zile de la primirea reclamației de
către Hora Credit IFN S.A.
Răspunsul la reclamația împrumutatului se va transmite în mod verbal,
în scris, pe e-mail, curier, în funcție de solicitarea împrumutatului dar și de modalitatea de
transmitere a reclamației.
LITIGII
Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu
reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, împrumutatul poate solicita procedura de
mediere sau se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
De asemenea,
clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente.